Igenridningen

2011-04-25 @ 20:33:49 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Red igen idag eftersom jag missade en fredagslektion då jag var i Finland, som jag nämde förut.
Jag fick som jag ville och hade alltså Sune på lektionen! Vi hoppade en liten bana på tre hinder och två raddar med travbommar. Inte så komplicerat men det är det ju inte när det inte är just hoppspecialen.

Vi hoppade först igenom banan på 50 cm, väldigt lågt men det får man väl stå ut med, och sedan en gång på 70/80 ungefär.
Sune gick bra, han var pigg idag också, vilket var roligt, och han bjöd hyffsat mot hindren. Dock blev det lite "läskigare" när de var lite högre och han lyckades smita på ett hinder. Resten gick hyffsat och jag är nöjd över min ponny även om det vi hoppade inte var så svårt.


Sötnosen! ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback