fullfart!

2011-04-20 @ 20:49:04 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom precis hem efter 4 timmar i stallet! Ridit två jätte fina hästar i skogen!
Den första jag red är Dannes finaste häst som heter Big Ben, han går 1.40-1.45 hoppning. En mycket mycket trevlig häst men gjorde inte saker i onödan. Vi tog en lång och härlig galopp och lät hästarna sträcka på benen ordentligt och det gick massa fort bilket vi gillar skarpt!
Nästa häst jag red är en 5 åring om de inte har haft speciellt länge några veckor eller så. Den är importerad från Holland och hoppar sjukt fint!
Red även den i skogen med Danne som red den andra femåringen som jag red sist. Lät även dem sträcka ordentligt på sina ben i en rejäl galopp!

Mycket härliga hästar och underbara galopper i skogen!


Har tyvärr inga bilder på de hästarna än så ni får en på mig och underbara Boy ist♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! skriv gärna en fråga eller två i min frågestund! :)



http://jessicaholmqvist.blogg.se/2011/april/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html#comment

2011-04-20 @ 21:35:27
URL: http://jessicaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback