Fölisen

2011-04-25 @ 22:16:17 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Åkte dirket till stallet idag så fort jag kom hem från sommarstugan! Var bara tvungen att hälsa på Flechen och titta på den lilla fölisen som redan har blivit så himla stor! Tog dock inte med mig någon kamera upp idag men tror nog att jag tar med den imorgon då fölisen ska få gå i riktiga gräshagen för första gången! Hitills har den bara gått i den gamla paddocken eftersom den har ordentliga trästaket som dels är enklare för fölet att se när det är så litet plus att det inte går att trassla in dig i på samma sätt som ett elstaket.
Men nu är fölet så pass stort att ägarna tror att hon är redo för en riktig hage!


Filmade lite första gången vi släppte ut fölet, så tänkte släng aupp den filmen.
Här är hon endast 14 timmar och var ute för allra första gången!


Dålig film jag vet men det kommer fler bilder snart så ni får stå ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback