Fjäsk

2011-04-01 @ 13:35:54 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har just fjäskat för min ridlärare så att vi antagligen ska hoppa bana i eftermiddag på hoppspecialen! Om vi inte gör det denna veckan så ska vi ha det nästa vecka och då ska vi även ha stilbedömning för att vi ska få se vad vi behöver tänka lite extra på med sits m.m. För mig är den jätte nyttigt eftersom jag vet att min sits inte alltid är den bästa och jag vet även att jag inte tittar på nästa hinder i tid jämt. Så jag tycker att det är jätte nyttigt att få det svart på vitt vad man behöver träna lite extra på!


Får förhoppningsvis rida Sanni eller Boy idag eftersom mitt knä fortfarande inte är bra :)


Kommentarer
Postat av: jessica

Fin häst och blogg:)

Jag har frågestund på bloggen så fråga gärna något:)



kram

2011-04-01 @ 17:43:09
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback