Drar mig också snart

2011-04-02 @ 10:48:44 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ska ha hand om barnridningen på våran ridskola idag så snart drar jag också upp till stallet, dock inte lika tidigt som Hanna. Efter stallet ska jag springa med två av mina kompisar och sedan ska jag nog träna lite på träningscykeln hemma också. Börjar märka att jag får mer och mer träningsverk när jag rider eftersom jag inte tränar simhopp längre (tränade flera år innan och då var det inte alls jobbigt att rida) och behöver därför "komma i form igen".

Därefter ska jag börja räkna besökare och kommentarer så att vi kan bestämma vem som ska vinna tävlingen månadens läsare, som avslutas i morgon.

Och så glömmer ni inte fototävlingen som finns här: http://dailyhorses.blogg.se/2011/march/foto-tavling.html

Det är skönt att det inte ser ut såhär ute längre, utan att nästan all snö har smält.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback