Dålig fantasi

2011-04-04 @ 20:20:49 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag har fått slut på ideér att skriva om, och eftersom jag inte rider lika ofta som Hanna så kan jag inte heller skriva om det. Därför tänkte jag fråga er läsare vad ni tycker att jag ska skriva om. Vad intresserar er? Vad vill ni veta om mig? Vad ska jag skriva om?

Vore tacksam för många ideér och kommentarer för min fantasi blir sämre och sämre!

Hittade en bild på Fleche som jag tog någon dag jag var hos honom med Hanna!



Kommentarer
Postat av: Siri

jadu... har du någon favorit bland alla hästraser eller så? :)

2011-04-04 @ 21:00:57
Postat av: tessan:)

hmm, tips om vilken utrusting ni andvänder närni rider osv ?..

skriv hur ni utvecklar mellan dig&hästen ?..

skriv om din vardag, lägg upp bilder på din outfit ?

hah jag vet inte, har inte bättre fantasi själv ;o

2011-04-04 @ 21:29:45
URL: http://tessanslivonline.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: tack ska du/ni ha =D!

2011-04-05 @ 16:00:12
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback