Big Ben

2011-04-30 @ 08:57:09 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Han inte skriva igår att jag även red en sväng på en av Dannes hästar där jag jobbar. Fick välja om jag ville rida hans jätte fina 6 åring eller hans jätte fina 7 åring. Det blev 7 åringen Big Ben som går upp til 1.40 hoppningar just för tillfället! Det blev en mycket mysig tur ut i skogen och en massa härlig galopp!
Vädret var helt underbart så vi njöt i fulla drag båda två :D

Har tyvärr fortfarande inga bilder på dessa hästar men ska försöka ta med mig kameran upp någon dag!


Kommentarer
Postat av: Adina

Åh vad häftigt! :) Jag skulle också vilja prova rida en riktigt välriden häst någon gång :)

2011-04-30 @ 11:43:26
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback